Igen i går var Rasmus Falk fremtrædende for OB, da han med et sent perlemål sørgede for en 2-1-sejr over Esbjerg.
Landsholdsboblerens kontrakt med klubben udløber til sommer, men han tøver med at skrive under på en ny aftale.
- Jamen, jeg har jo ikke skrevet under på det, så det siger sig selv. Jesper (Hansen, OB's sportsdirektør, red.) siger selv, at han har tilbudt mig en aftale. Og jeg har ikke skrevet under på nogen aftale, og det er selvfølgelig, fordi vi ikke er enige om tingene, siger Falk til BT.
- Lad mig sige det sådan: Jeg holder mine muligheder åbne. Jeg lukker ingen døre til OB. Det har jeg sagt hele tiden.
OB-træner Kent Nielsen giver udtryk for optimisme omkring, at Falk og OB bliver enige om en forlængelse.


OB
3F Superliga





























