3F Superliga -Rasmus Falk: Ikke enig i OB's kontraktudspil
2015-12-01 08:51:34
Foto: Lars Rønbøg / Getty Images

Rasmus Falk: Ikke enig i OB's kontraktudspil

Rasmus Falk forklarer, han har fået et tilbud fra OB om en kontraktforlængelse, men at han og klubben ikke er enige.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Igen i går var Rasmus Falk fremtrædende for OB, da han med et sent perlemål sørgede for en 2-1-sejr over Esbjerg.

Landsholdsboblerens kontrakt med klubben udløber til sommer, men han tøver med at skrive under på en ny aftale.

- Jamen, jeg har jo ikke skrevet under på det, så det siger sig selv. Jesper (Hansen, OB's sportsdirektør, red.) siger selv, at han har tilbudt mig en aftale. Og jeg har ikke skrevet under på nogen aftale, og det er selvfølgelig, fordi vi ikke er enige om tingene, siger Falk til BT.

- Lad mig sige det sådan: Jeg holder mine muligheder åbne. Jeg lukker ingen døre til OB. Det har jeg sagt hele tiden.

OB-træner Kent Nielsen giver udtryk for optimisme omkring, at Falk og OB bliver enige om en forlængelse.

Annonce
Annonce

54 kommentarer

Se kommentarer
Annonce