3F Superliga -Spalvis: Har ikke spillet så godt som i efteråret
2016-04-21 07:42:02
Foto: Getty Images

Spalvis: Har ikke spillet så godt som i efteråret

Lukas Spalvis erkender, at han ikke har spillet op til det niveau, han leverede for AaB i efteråret.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Lukas Spalvis var ustyrlig i efteråret, men i foråret har den litauiske angriber haft noget sværere ved at finde vej til netmaskerne. To mål er det blevet til i syv kampe, og senest mod SønderjyskE var han bænket fra start.

Spalvis erkender selv, at han ikke har ramt efterårets niveau.

- Nogle spillere har ikke spillet ligeså godt som i starten af sæsonen, som mig for eksempel. Vi skal have fundet vores spil igen, siger Spalvis til Jyllands-Posten.

- Jeg har heller ikke ligeså mange chancer som sidste år, så måske det er en del af forklaringen på, hvorfor jeg ikke scorer. Men jeg er sikker på, at det nok skal komme igen, hvis bare vi træner hårdt.

Spalvis har allerede fremtiden på plads. Til sommer skifter han AaB ud med Sporting.

Annonce
Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce