Tipico Jack P sportingbet bold.shoppen

bold.snak

Andet | Spil-tråden

1 2 3 ... 104 105 106 ... 368 369 370 Vis alle sider  

Forfatter Indlæg
amorbavian
bruger
21. okt. 2011 06:31

Sv: Spil-tråden

Ja, elendil, der findes urørlige sandheder i denne verden, og GOW er en af dem!
BAD SOUND KILLS GOOD MUSIC.

BAD PICTURE KILLS GOOD MOVIES.
elendil
bruger
21. okt. 2011 08:12

Sv: Spil-tråden

Hehe, jaja, jeg kunne godt forestille mig svarene.

Jeg tror dog ikke det lige er så meget for mig, det spil. Det irriterer mig når man kan tampe løs på en tingest i tusinde år, men det eneste han tilsyneladende tager skade af, er ens special move, hvor man skal tage fat i ham og nå at trykke på de rigtige taster på det rigtige tidspunkt.

Jeg vil dog godt igen nævne at det er flot, og dybdefølelsen er ret god.


fck-medløber.
amorbavian
bruger
21. okt. 2011 09:23

Sv: Spil-tråden

giver det ikke meget god mening at man skal tæske på nogen i lidt tid før denne er udmattet og du kan lave finishing moves på dem? Jeg synes kampsystemet er ret fedt og dybt, med god variation.

BAD SOUND KILLS GOOD MUSIC.

BAD PICTURE KILLS GOOD MOVIES.
elendil
bruger
21. okt. 2011 10:04

Sv: Spil-tråden

Ikke så længe finishing moves involverer at trykke på et antal knapper med lige præcis den rette timing. Det er åndsvagt i min verden. Hvis man trykker forkert har monsterdimsen det jo pludselig godt igen, også.

Det er nok meget typisk, men jeg magter ikke sådan noget. Så hellere noget hvor man helt generelt skal gøre bestemte ting eller ramme bestemte steder, og ikke kun når dyret pludselig er udmattet..hvilket det hurtigt holder op med at være.

Jeg er klar over det er ganske normalt for den slags spil, men jeg bryder mig stadig ikke om det.
fck-medløber.
Daniel V.
bruger
21. okt. 2011 11:16

Sv: Spil-tråden

Det kan være det er "normalt for den type spil", men det er stadig noget GoW opfandt og er et varemærke.

Så vil jeg lige rette dig;

Der er en del modstandere som kan afsluttes med et finishing move når de kommer langt nok ned i liv, men de kan stadig dø hvis du bare slår på dem i stedet.

Dernæst får de overhoved ikke al deres liv tilbage hvis man fejler et finishing move, de får en smule liv igen, hvilket du kan se når de kommer ned i finishing-zonen efter et par slag.
\"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so\"
Douglas Adams
elendil
bruger
21. okt. 2011 11:55

Sv: Spil-tråden

Har du virkelig ret i det med varemærke, eller slyngede du det bare ud? Jeg spørger fordi det overrasker mig, og ikke for at være spydig.

Jeg har som sagt kun battlet mod dimsen med halen som man i demoen møder efter at have tævet kentaureren, og han ville i hvert fald ikke dø uanset, hvor meget jeg tævede ham. Til gengæld ville han tages fat i og have trykket på diverse knapper inden for splitsekunder, og når man fejlede det, fordi man ikke er japaner, spiddede han en med halen og var glad og frisk igen.

Efter en to-tre gange af det, kunne man så starte forfra. Efter en fem-seks ganges starten forfra gad jeg ikke mere.

Hvis jeg finder det på tilbud, vil jeg ikke afvise, at jeg kunne finde på at købe det. Jeg er bare ikke så overvældet som jer andre, og det har slet ikke samme umiddelbare appel på mig som fx Dead space havde. Uden i øvrigt at sammenligne de to.
fck-medløber.
Daniel V.
bruger
21. okt. 2011 12:07

Sv: Spil-tråden

Jeg opfatter det kun som semi-spydigt :)

Nej, jeg er 95% sikker på at GoW 1 var det første spil der brugte in-action QTE´s i normal gameplay, på normale monstre, hvor man ikke døde/tabte hvis man fejlede dem. Det er blevet flittigt efterlignet, men alle kalder det i hvert fald GoW-style QTE.

Nej det kan godt være du har ret med slange-hale-løven. Der skal man over i en ny fase hver gang man klarer en QTE på den, så derfor er det nok en undtagelse. Andre store monstre kan man bare slå på, men pointen er at det er vildt fedt og tilfredsstillende at dræbe de store bæster på vildt overdrevne og blodige måder.

Sorry to say, men man skal dæleme ikke være japaner for at klare de QTE uden problemer. De gør endda ekstra opmærksom på hvilken knap man skal trykke på, ved at placere den i den side af skærmen den også er placeret på din controller (oppe, nede, højre, venstre). I de gamle spil var symbolet placeret ét sted på skærmen. Det er lavet lettere så folk stille og roligt kunne klare dem og stadig nyde de vilde drabsscener man udførte.

Hvis jeg var som dig, og rent faktisk havde en udfordring i et computerspil, ville det motivere mig ekstra meget. Jeg spiller spil som om jeg blev betalt for det, og elsker udfordringer.
\"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so\"
Douglas Adams
elendil
bruger
21. okt. 2011 12:12

Sv: Spil-tråden

Haha, spydige satan.

Jeg havde ikke luret det med placeringen på skærmen, må jeg indrømme. Jeg synes stadig jeg trykker i tide, men jeg bliver spiddet næsten hver gang alligevel. Så begynder jeg at tvivle på om jeg skal trykke eller holde knappen inde, og det er skidt.

Anyways, jeg prøver demoen een gang mere, når nu du er så påståelig. Så må vi se om jeg kommer forbi drageøglehalebæstet.

Hvad står QTE i øvrigt for? Hvis du var i tvivl, er jeg ikke verdens allerstørste gamer, så mange af den slags udtryk er tabt på mig.
fck-medløber.
Pizarro
bruger
21. okt. 2011 12:17

Sv: Spil-tråden

Daniel V. hvis du vil have udfordringer, så tag og prøv Dark Souls. Så bliver du i hvert fald sat på prøve.
BERLUSCONI PEZZO DI MERDA!
Daniel V.
bruger
21. okt. 2011 12:18

Sv: Spil-tråden

Aha, jeg troede det var åbenlyst givet vores emne. QTE = quick time event.

I spil betyder det oftest at det "normale" gameplay "stopper" og der kommer en pre-rendered sekvens op hvor man kun skal trykke på de rigtige knapper, på de rigtige tidspunkter, for at klare sekvensen.

Prøv i øvrigt at se nogle af de youtube klips der lige er blevet linket i tråden, hvis du vil se hvor epic GoW3 er.

Jeg er altid en sucker for at få folk til at prøve de spil jeg selv elsker, men for at være helt ærlig, hvis du ikke synes det er sjovt at smadre rundt og dræbe forskellige mytiske væsener i vilde combos osv, så er spillet nok ikke for dig.
\"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so\"
Douglas Adams

Andet | Spil-tråden

1 2 3 ... 104 105 106 ... 368 369 370 Vis alle sider