Tipico Jack P sportingbet bold.shoppen

bold.snak

Andet | Spil-tråden

1 2 3 ... 94 95 96 ... 373 374 375 Vis alle sider  

Forfatter Indlæg
repos
bruger
30. sep. 2011 20:00

Sv: Spil-tråden

Nå, for pokker. Det er min bagers fødselsdag.
\"Dear Points of View, after watching Queer Eye For the Straight Guy I thought if I made gay friends they would give me fashion tips. Actually they f**ked me.\"
BlivIkkeFanatisk
Banned
30. sep. 2011 23:45

Sv: Spil-tråden

Skal klart spille Skyrim. Så en næsten 40 min lang præsentation for noget siden foran et rimelig grineren crowd, men den er desværre blevet fjernet.


٩๏̯͡๏۶ “Life is like a box of Dota. You will never know when you will get hooked”
http://www.youtube.com/w…er_embedded

Suarez & Coates - The Ambassadors of Kwan.
elendil
bruger
1. okt. 2011 00:01

Sv: Spil-tråden

Jeg synes ikke Oblivion var for åbent. Som andre sandkassespil, savnede det til gengæld noget karakterdybde. Det er cool nok at man kan løse quests og få ting for det, men det ville være fedt hvis man generelt kunne bygge en karakter op på baggrund af ens handlinger, og interagere med verdenen ud fra det. På intelligent vis.

Det er vi nok et stykke vej fra endnu, men der må sidde nogle spiludviklere og være trætte af sandkasser medlineære missioner, der kunne tænke sig at lave en mere intelligent og interaktiv verden.

Oblivion er dog stadig et af mine mest spillede i nyere tid. Men mere vil jo have mere.
fck-medløber.
Flying Dutchman
bruger
1. okt. 2011 00:10

Sv: Spil-tråden

@ elendil

Du mener lidt mere á la GTA, hvor ens handlinger har en afgørende indflydelse på hvordan spillet udvikler sig? Tja, det kunne være meget fedt, men tror du ikke, det vil komme til at fylde for meget? Altså, rent spillemæssigt? De var jo lidt ind over det med at interagere med de andre indbyggere i Cyrodiil - omendt det selvfølgelig ikke var det helt vilde, og man fik ikke noget forhold til nogen udover sin egen karakter.

Idet sandkassen i Oblivion var så enorm, tror jeg, at udviklerne simpelthen tonede karakterbygningen ned. Jeg synes nu også missionerne ikke var helt så lineære som eksempelvis i HalfLife eller sådan noget. Der var ret meget frihed, og man kunne vælge og vrage mellem de forskellige missioner, hvilket gjorde det meget fedt.

@ BIF

Var det på YT du så det? Jeg mangler desperat noget mere info. Har været rund omkring på nettet for at læse det jeg kunne komme frem til, men gad godt se en ordentlig video-præsentation. Skyrim lyder jo dejligt nordisk (i Oblivion var det klart Nord´erne jeg har det bedst med) og det med drager kan jo kun blive fedt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza

Sympatisør af Nottingham Forest, Leeds United og FC Twente

Grazie per tutto, Capitano!
BlivIkkeFanatisk
Banned
1. okt. 2011 00:37

Sv: Spil-tråden

Ja, det var på Youtube. Det var fra Quakecom. De havde prøvet at ændre titlen for at undgå at den blev fjernet. Men... Crowded virkede som om de var småfulde og heppede og hujede om at at spilleren(en repræsentant fra Bethesda) skulle gøre det ene og det andet. Ret morsomt og underholdende.

Så den d. 7. August, og man fulgte mange af de fede ting man kan. Bl.a en kamp mod en drage. Kombinationer af magi mv.

Edit: Se om dette ikke tilfredsstiller dig lidt.

http://www.bethblog.com/…rim-action/

http://www.youtube.com/w…er_embedd-ed
٩๏̯͡๏۶ “Life is like a box of Dota. You will never know when you will get hooked”
http://www.youtube.com/w…er_embedded

Suarez & Coates - The Ambassadors of Kwan.

Dette indlæg er blevet rettet 1. okt. 2011 00:47 af BlivIkkeFanatisk
Flying Dutchman
bruger
1. okt. 2011 01:08

Sv: Spil-tråden

Det gør det bestemt! Tak skal du have ;-) jeg vil tjekke dem ud i løbet af i morgen...

Det med dragene lyder dog mega fedt! Hele mytologien, sproget og det at man som Dragon Born kan kalde én til sig (såvidt jeg kan forstå det ud fra det jeg har læst). Det bliver ret så awesome...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza

Sympatisør af Nottingham Forest, Leeds United og FC Twente

Grazie per tutto, Capitano!
elendil
bruger
1. okt. 2011 08:13

Sv: Spil-tråden

Mjae, GTA gør det også virkelig, virkelig ringe, synes jeg. Verdenen i Oblivion er stor, og der var et hav af missioner. Det er vi enige om. Missionerne i sig selv var bare meget lineære (gør det og få det), og der var ikke så meget andet at foretage sig. Som fx at skabe sig en unik karakter med unikke interaktionsmuligheder med omverdenen.

Jeg forventer nok bare for meget. Jeg er taknemmelig for den type spil, frem for den endeiøse strøm af ligegyldige FPS´er, der har præget de sidste mange år. Det ville dog være rart, hvis der for alvor blev tænkt ud af boksen og brugt noget CELL-kraft på en dynamisk verden og noget intelligent AI, i stedet for flere polygoner og fancy shaders. Synes jeg.

Det lugter alt for meget af lineær programmering a la
switch(charState)
case 0 :
execute_muh();
break;
case 1 :
execute_bah():
break;


hvilket hurtigt gør det kedeligt. Eller relativt hurtigt, i hvert fald. Der er jo masser af sjove timer i det, stadigvæk, men nu kunne jeg fx ikke drømme om at tage det frem igen, fordi jeg ved hvad karaktererne vil sige og gøre, og hvad jeg selv bør sige og gøre. Det er alt for statisk og 90´er-agtigt.

Jeg hagler i øvrigt ikke Oblivion ned som sådan. Jeg håber bare på langt mere intelligens i de næste. Men jeg køber dem nok uanset, for det er stadig rigtig gode spil.
fck-medløber.
BlivIkkeFanatisk
Banned
1. okt. 2011 12:30

Sv: Spil-tråden

@Elendil

http://elderscrolls.wiki…diant_Sto-ry
٩๏̯͡๏۶ “Life is like a box of Dota. You will never know when you will get hooked”
http://www.youtube.com/w…er_embedded

Suarez & Coates - The Ambassadors of Kwan.

Dette indlæg er blevet rettet 1. okt. 2011 12:32 af BlivIkkeFanatisk
elendil
bruger
1. okt. 2011 13:32

Sv: Spil-tråden

Du skal lige smide et par ord eller tre på, når du smider et link til en lang tekst. Jeg læser det lige lidt senere.

Jeg har lige rundet dead space 2. Åhr, hvor er det godt. Fed historie, fedt gameplay, fed musik, fed stemning og rigtig fed underspillet reference til etteren i sidste scene.
fck-medløber.
elendil
bruger
1. okt. 2011 13:38

Sv: Spil-tråden

Nå, jeg blev alligevel nysgerrig med det samme.

Det lugter lidt hen af det jeg kunne tænke mig, men jeg tror stadig der er lang vej, før det bliver rigtig godt.

Fx giver denne sætning
for example, if you murder someone, their family will find out, as well as the community.


mig ikke meget håb. Hvorfor finder de ud af det er mig? Hvis der rent faktisk foregår en lang streng af hændelser, der gør at de til sidst kan opklare, at det er mig, så okay - det er cool. I virkeligheden er det nok styret af kast med en terning og if-sætninger. Og det er en skam.

Men det er da lovende - helt sikkert.
fck-medløber.

Andet | Spil-tråden

1 2 3 ... 94 95 96 ... 373 374 375 Vis alle sider