Sydbank Pokalen -Brøndby får FCM på besøg i semifinalen
2018-04-12 21:16:53
Foto: Jesper Poulsen / bold.dk

Brøndby får FCM på besøg i semifinalen

Torsdag aften blev der trukket lod til semifinalerne, og lodtrækning fordelte sig sådan, at Brøndby hjemme møder FC Midtjylland, mens FC Fredericia tager imod Silkeborg på eget græs.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

FC Midtjylland blev torsdag aften det fjerde- og sidste mandskab til at spille sig i semifinalen i årets pokalturnering, da Hobro blev besejret med 2-1 efter forlænget spilletid.

Umiddelbart efter blev der trukket lod til semifinalerne, hvor bowlen foruden FC Midtjylland også talte Silkeborg, FC Fredericia og Brøndby.

Lodtrækningen kastede følgende opgør af sig:
FC Fredericia - Silkeborg
Brøndby - FC Midtjylland

Kampene spilles onsdag og torsdag d. 25. og 26. april.

Annonce
Annonce

62 kommentarer

Se kommentarer
Annonce