Brøndby IF -Brøndby låner 18 millioner kroner af Jan Bech
2018-09-26 09:21:37
Foto: Lars Rønbøg / Getty Images

Brøndby låner 18 millioner kroner af Jan Bech

Superliga-klubben Brøndby har optaget et lån på 18 millioner kroner hos Jan Bech Andersen, oplyser klubben i en fondsbørsmeddelelse.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Brøndby har været ude og låne et anseeligt millionbeløb hos ejer Jan Bech Andersen.

Klubben oplyser nemlig i en fondsbørsmeddelelse, at Jan Bech Andersen har lånt klubben 18 millioner kroner, som udbetales i flere rater over de kommende en til to måneder.

Brøndby skal tilbagebetale lånet inden 30. juni 2019, men klubben kan vælge at tilbagebetale før tid. Lånet forrentes med fem procent af Jan Bech.

Brøndby meddeler, at man fastholder forventningerne til årets resultat på et overskud på 12-22 millioner kroner før skat.

Annonce
Annonce

50 kommentarer

Se kommentarer
Annonce