2. Division -Brønshøj henter ex-BIF'er: Et kæmpetalent
2020-02-25 18:53:26
Foto: Brønshøj Boldklub

Brønshøj henter ex-BIF'er: Et kæmpetalent

Brønshøj har hentet midtbanespilleren Frederik Nørrestrand og angriberen Victor Koch Hansen. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Brønshøj har hentet sine to første spillere ind denne vinter, og det er to helt unge folk, der slutter sig til de øvrige Hvepsene. 

Det drejer sig om den 19-årige angriber Victor Koch Hansen og det 18-årige tidligere Brøndby-talent Frederik Nørrestrand, der har spillet 17 U-landskampe for Danmark. 

- Frederik er et kæmpetalent, som vi venter os meget af. Han er et produkt af Brøndbys talentfabrik og bliver en klar forstærkning af truppen, siger Brønshøjs sportschef Thomas Ibsen til klubbens hjemmeside og fortsætter:

- Han har ikke spillet de sidste otte måneder efter et uheldigt ophold i Spanien, men nu er han ved at komme i omdrejninger igen og har trænet med de sidste fem-seks uger. 

- Vi skal bygge ham op, så Frederik hos os vil få glæden ved fodbold tilbage igen. Det er noget, vi altid har været kendt for her i Brønshøj. Det bliver et godt match. 

Allerede som 14-årig var Nørrestrand oppe og suse til førsteholdets træning i Brøndby, men han fik aldrig førsteholdsdebut. 

Annonce

13 kommentarer

Se kommentarer
Annonce