9
Artiklen fortsætter efter indholdet
Den tidligere AGF- og Brabrand-spiller Oskar Buur er færdig i Wolverhampton.
Premier League-klubben meddeler, at man har ophævet kontrakten med 23-årige Buur, der skiftede til Wolves i januar 2020.
Siden er det blevet til seks førsteholdskampe for Buur, der primært har været en del af Wolverhamptons U23-mandskab.
Artiklen fortsætter efter billedet

Foto: John Sibley/Actionimages/Ritzau Scanpix
Oskar Buur har været på leje i Grasshoppers frem til i sommer - her blev det til 11 kampe for forsvarsspilleren.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere-15:02

Wolverhampton
Premier League































