Luk

bold.snak

Andet | Hvad hed det radioprogram?

Forfatter Indlæg
Snefens
bruger
28. nov. 2010 01:42
svar
anmeld

Hvad hed det radioprogram?

Af en eller anden årsag kom jeg pludselig i tanke om et radioprogram, jeg lyttede en del til for omkring 10-15 år siden. Problemet er bare, at jeg ikke kan komme på navnet og er nu ved at blive sindsyg af at tænke over det.

Det var et satireprogram som kun varede ¬Ĺ time og det l√• efter middagsradioavisen, som vist ogs√• p√• P3 dengang var 30 min. V√¶rten var vist alene, men brugte bl.a. D√•se-applaus efter f.eks haiku-digte indsendt af lyttere.

Det nærmeste jeg kan komme på navnet er at det vist brugte værtens efternavn, som vistnok var en -sen.
ardiles
Spurs¬ī finest
28. nov. 2010 01:53
svar
anmeld

Sv: Hvad hed det radioprogram?

Stenstrup og partners ? (var det ikke noget med at han plagierede lige lovligt meget?)
1961: Spurs-Gornik; a group of Spurs fans dressed up as angels and began singing Glory Glory Hallalujah. less than an hour later the words had already morphed from "Glory Glory Hallelujah" to "Glory Glory Tottenham Hotspur"
Conte
bruger
28. nov. 2010 01:54
svar
anmeld

Sv: Hvad hed det radioprogram?

Det hed Stenstrop og partners. Du kan lytte til noget her:

http://www.dr.dk/bonanza…artners.htm
Wir sind Pokal!
Snefens
bruger
28. nov. 2010 02:39
svar
anmeld

Sv: Hvad hed det radioprogram?

Tak til jer begge, det var det jeg tænkte på, selvom jeg huskede forkert med hensyn til efternavnet.
Der Kaiser
bruger
28. nov. 2010 09:24
svar
anmeld

Sv: Hvad hed det radioprogram?

Ardiles:

Jeg husker det som, at han blev anklaget for at have plagieret hele programmet - vistnok fra etellerandet engelsk forbillede...



Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor

Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen´s so gerne, k√∂nnen´s aber nicht!
Snefens
bruger
28. nov. 2010 15:22
svar
anmeld

Sv: Hvad hed det radioprogram?

Det må have undgået min opmærksomhed dengang, men efter lidt googling får jeg det indtryk at det primært var hans indlæg i Ud&Se der var plagiater af Dave Barry. Det var ihvertfald der, det var åbenlyst.