Luk

bold.snak

Andet | Værste service i dagligvarebutik

1 2 3 4 5 6 7 8 Vis alle sider  

Forfatter Indlæg
SotD
bruger
22. aug. 20:10
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Enig med Halil i øvrigt. De forpulede kunder der absolut skal ned og stå og pakke deres ting imens de bipper igennem skulle hakkes over tåen med en godt brugt spade. Hvad fanden foregår der oveni hovedet på dem, når kassedame/mand skal sige beløbet før de letter røven, finder pungen frem og gudhjælpemig vælger chip-metoden i stedet for scanning? Det tager 30-40 sekunder at følge deres lille show, hvorefter klassikeren "skal du have bonen med" besvares af et "njaa... eller jo tak. Nej ved du hvad. Behold du bare den!"

Jeg væmmes i min grundvold.
Glædelig jul Hr. Og Fru Bold
Denhvideobama
bruger
23. aug. 06:01
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik


"Personer der har lagt varer op og står og venter i køen og når det så bliver deres tur til at betale, lige skal bruge 30-45 sekunder på at åbne lædertasken for at finde og åbne pungen for at finde ud af om der skal betales med kort eller kontant."

Kan da garantere der heller ikke findes noget værre at stå ved en kasse, forsøge at være smilende og venlig for alle, og så få en kunde der laver det nummer. Og man ser bare køen vokse.

RobertTheRobber
bruger
23. aug. 10:16
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Søde ansatte, værste kunder nogensinde. To kunder bag mig havde fortjent en ommøblering af ansigtet, så grimme i munden var de, overfor personalet og indirekte overfor mig og min søn. Jeg var triggered.
Men du påtalte det vel overfor kunderne? Jeg har selv arbejdet i både fakta og Netto som ung gut der skulle supplere SU´en og nogle kunder er simpelthen idiotier. Som 16-årig ansat var sgu ikke fedt at blive råbt af eller få skideballe, fordi der ikke var flere Geyser Akvavit eller fordi broccoli blev scannet ind til 14 kr. i stedet for 12 kr. Givet, nogle unge er også dovne og ugidelige og burde ikke være i nærheden af servicebranchen. Eksempelvis var der en kasseknægt i Netto der talte i mobil mens han ekspederede kunderne.

Opfører kunder sig uforskammet overfor personalet og er chefen ikke i nærheden, kan jeg godt finde på at bede dem om at klappe i. Så fokuserer de som regel også på mig og det er fint, for så kommer vi videre i teksten. Sådan håber jeg de fleste har det?

Dette indlæg er blevet rettet 23. aug. 10:17 af RobertTheRobber
qanatoli
bruger
23. aug. 12:15
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Personer der har lagt varer op og står og venter i køen og når det så bliver deres tur til at betale, lige skal bruge 30-45 sekunder på at åbne lædertasken for at finde og åbne pungen for at finde ud af om der skal betales med kort eller kontant.


Enig. Også hvis båtnakkerne tror, at de henter det ind ved at have pakket deres varer i stedet for at betale. I kan s´gu da pakke bagefter, men kassen kører ikke mens vi venter på jer.

@Sotd: Nu er vi nogen hvis bank ikke har udstyret os med kontaktløse dankort. Det er ikke vores skyld.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
jalokin
bruger
23. aug. 13:16
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Og hvad sker der for folk uden arbejde der handler uden for normal arbejdstid? Før 10:00 og efter 16:00 burde pensionister have forment adgang til supermarkeder.
...og hvis du betaler kontant, så gør alle den tjeneste at vide hvor meget beløbet ca. bliver før ekspedienten siger det, så du har nogenlunde lige penge klar. Jeg gider ikke se du står og fedter med det.
Du bliver også bedre til hovedregning, hvis du går og addere i mens du handler.


Og dyb indånding....


Efter +10 år i syden har jeg ellers lært at tage det nogenlunde helt roligt. Morede mig faktisk kosteligt, da jeg så en nordeuropæer med febrilsk udtryk i øjnene, sved på panden og med snerpet stemme spurgte om de ikke kunne åbne en kasse til den anden dag. Han må have været nytilflytter...
Generelt er køkultur noget anderledes hos slagteren, fiskehandler, på apoteket, osv. Tit og ofte er der ikke en kø, man spørger blot gruppen af mennesker hvem der var sidst ankomne og så ved man, at man er efter den person.
Jeg er efterhånden nået der til, hvor jeg ligefrem finder det hyggeligt at ekspedienten småsludre med kunderne til trods for det tager længere tid.


Nå, sådan kan man også gå fra fascist til zen i et og samme indlæg...

Lets face it, comedy is a dead art form.

Tragedy, now that is funny...
Pibe
bruger
23. aug. 14:19
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

https://youtu.be/aySlr0Qb9aI
jomic...
bruger
23. aug. 14:33
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Er hele debatten om man skal gå ned og begynde at pakke, fremfor at stå klar med kortet ikke lidt som debatten om hvem der er værst i trafikken af bilister og cyklister?

Personligt går jeg ned og pakker, men er åndsnærværende nok til at gå mod kassen når der mangler at blive bippet 4-5 varer. På den måde har jeg ikke stået og gloet ekspedientet i hovedet, klar med plastikkortet eller forsinket processen for den næste der skal pakke når varerne løber ned af bånden.

Det er ikke raketvidenskab, som eksempelvis løsningen på cyklist/bilist traveren heller ikke er det. Alle skruer lidt op for åndsværnæret og lidt ned for egoismen, samt forbereder sig på, at både en selv og andre en gang imellem laver fejl... og vupti.

Apropos dårlig service og ugidelige medarbejdere kan det nogengang være værd at overveje hvad butikken har gang i. Nu siger jeg ikke at alle butikker har sådan en ordning, men en lokal Kvickly havde på et tidspunkt ansat nogle unge mennesker med lidt udfordringer og instrueret dem i at blive ved kassen. Det skal selvfølgelig kommunikeres til kunderne, men nogle gange skal Jytte sgu også lige overveje situationen før hun går rokoko over at kassedamen ikke kan rejse sig og vise hvor konserves er.
Beer Hunter
bruger
23. aug. 18:57
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Rema 1000 på Udbyhøjvej har god plads, gode parkeringsforhold og et hjælpsomt personale.
You can\´t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER.
Frank Zappa
Hr. Undertegnede
Champen
24. aug. 18:42
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

Haha .. I lyder sgu alle som nogle freaks ..

Jeg er jo sygt god til at handle ..!
Hr. Undertegnede- Frelseren fra Bold.dk ..

https://www.youtube.com/watch?v=FCkzqxg23TI ..
Halil
bruger
27. aug. 15:25
svar
anmeld

Sv: Værste service i dagligvarebutik

O-man:

Der er rigeligt med skillinger i mit område.

Lykkeligvis synes jeg der er flere gode bixe end dårlige. Men fakta. Der er flere butikker der er helt på månen.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??

Andet | Værste service i dagligvarebutik

1 2 3 4 5 6 7 8 Vis alle sider